Ilość osób, która nie lubi słodyczy jest bardzo mała. Jest to raczej ta grupa ludzi, która nie jest do końca rozumiana przez społeczeństwo. Dużo więcej osób traktuje słodycze, jako nieodłączny element swojego życia. Powstają specjalne zrzeszenia osób kochających czekoladę, bombonierki albo lody. Powstają również wrogie sobie grupy ludzi, którzy opowiadają się jednoznacznie za czekoladą mleczną lub białą i osoby, które wolą lody owocowe lub czekoladowe.

Czy firmowe bombonierki to dobry pomysł?

BombonierkiSłodycze są kojarzone głównie z dziećmi, ale dorośli lubią je równie mocno. Z tego względu marketingowcy zaczęli wykorzystywać tą zależność w procesie reklamy. Dobra reklama to przede wszystkim umiejętność dotarcia do klienta. Bardzo często wykorzystuje się wówczas firmowe bombonierki. Takie słodycze są o tyle ciekawym produktem, że niosą ze sobą zarówno ciekawy produkt, jak i pełną informację o tym, czym zajmuje się firma. Pralinki mogą być pakowane w ozdobne papierki specjalnie sygnowane logiem firmy lub jej nazwą, ale również mogą zostać umieszczone w eleganckim pudełku na którym są umieszczone takie informacje. Ze względu na to, że pudełko ma znacznie większą powierzchnię niż papierki od pralinek, to często zamieszczone tam informacje są nieco bogatsze.

Bombonierki

Umieszcza się tam na przykład wiadomość o tym czym zajmuje się firma, informację o chwytliwych, interesujących ofertach oraz motto przyświecające firmie podczas ich pracy. Tak przygotowane słodycze są zazwyczaj dawane klientowi z powodu jakieś specjalnej okazji, na przykład z powodu urodzin firmy. Bombonierki są dodawane w gratisie do zamówień lub dawane klientowi przy okazji wykonanej usługi. Równie często można je również znaleźć na eventach w których firma bierze udział. Wówczas zazwyczaj pracują tam hostessy, które częstują słodyczami i zapraszają do skorzystania z usług danej firmy lub bombonierki są ułożone przy stosiku firmy i zachęcają klienta do odwiedzenia go. Słodycze zazwyczaj bardzo dobrze sprawdzają się podczas promocji ze względu na to, że budzą pozytywne emocje u klienta. Takie dobre skojarzenia to przede wszystkim budowanie relacji pomiędzy firmą, a klientem – im są one bardziej interesujące tym lepiej.

Klient, który zapamiętuje firmę jako tę, która wychodzi w stronę jego oczekiwań, prawdopodobnie znacznie chętniej skorzysta z jej usług. Bombonierki to produkt, który jest szczególnie miło odbierany przez klientów – budzą one przyjemne wspomnienia związane z błogim czasem dzieciństwem, świętowania urodzin i innych ważnych uroczystości rodzinnych.