Wprowadzenie nowej usługi czy prezentacja nowego produktu jest zawsze dużym wydarzeniem w firmie – wiąże się z nadziejami zdobycia nowych klientów i zyskania większej popularności. Dotarcie do potencjalnych klientów może odbywać się różnymi drogami.

Wykonanie profesjonalnej produkcji filmowej

produkcja filmowaObecnie coraz częściej wykorzystuje się do tego Internet – nie chodzi tu jednak jedynie o banery reklamowe, ale też o spoty promujące, które można umieścić w popularnym serwisie internetowym: jest to z wielu przyczyn korzystniejsza opcja niż kupno czasu antenowego w programie telewizyjnym. To dlatego, że za umieszczenie filmiku w Internecie nic nie płacimy – jeśli więc budżet naszej firmy nie uwzględnia takich działań reklamowych, zdecydujmy się na darmowe rozwiązanie, zwłaszcza że, stosując je, możemy liczyć na równie dużą liczbę widzów. Oczywiście jeśli wykonana przez nas reklama będzie naprawdę interesująca: tylko wtedy oglądający sami będą informować swoich znajomych o tym, że warto ją zobaczyć. Wyjątkowa produkcja filmowa musi być więc stworzona przez profesjonalistów. Konieczny jest bowiem chwytliwy scenariusz. Przed jego napisaniem, warto zastanowić się, do jakiego targetu reklama ma być kierowana. Inaczej bowiem zostanie napisany tekst do reklamy dla nastolatków, inaczej zaś – dla dorosłych.

produkcja filmowaJeżeli sami nie jesteśmy pewni swoich umiejętności w tym zakresie, możemy liczyć na fachowe stworzenie scenariusza od podstaw przez agencję reklamową – agencje takie zatrudniają bowiem zazwyczaj tylko osoby cechujące się kreatywnością na wysokim poziomie, dzięki czemu mamy pewność, że pomysły będą niepowtarzalne. Ponadto agencja zajmie się przygotowaniem scenografii, nagrywaniem oraz ostatecznym montażem – innymi słowy, to do agencji reklamowej należeć będzie stworzenie filmu reklamowego od deski do deski. Na nas zaś czeka potem efekt tej intensywnej pracy, który stanowić będzie prawdziwie wyjątkowa produkcja filmowa. Oczywiście oprócz filmów reklamowych i promocyjnych, możemy też współpracować z agencją reklamową w innym zakresie – na przykład w tworzeniu filmów korporacyjnych i wizerunkowych. To jednak są najczęściej materiały wewnętrzne, które służą motywowaniu pracownikom czy dokumentowaniu ścieżki rozwoju przedsiębiorstwa.

I filmy wewnętrzne mogą jednak odznaczać się profesjonalizmem – to z pewnością zostanie dobrze odebrane zarówno przez zarząd, jak i przez pracowników. Duże przedsiębiorstwa i korporacje, które często biorą udział w spotkaniach biznesowych z kontrahentami, mogą pokazywać materiał i podczas takich konferencji – na pewno zostanie to dobrze odebrane.